måndag 9 april 2012

Tackkort..........

Snön yr här och det känns inte så jätte vårigt idag, vilket återigen betyder pysselväder. Tror det blir lite pyssel för mig ikväll igen.
Min man är på skyttetävling så Pytteliten L och jag är ensamma hemma, i eftermiddag  kommer Liten L hem och då blir det fart. Hans påsklov börjar imorgon. Vi ska ha det lungt och skönt även om lite kakbak står på schemat.

Har gjort ett tackkort i beige/bruna nyanser. Ni har väl inte missat att det nya som jag har på i princip alla mina kort är min nya bladdie. Efter att ha sett ett kort på Sarahs fina blogg var jag tvungen att införskaffa mig en liknande. Nu kan jag inte sluta använda den.


Papper från Glitz Design. Bladdie från Magnolia. Stämpel från Slöjddetaljer. Kakservett från Royal lace. Ängelcharmen har jag köpt på Rox Stamps. Blommor från Wild Orchid Crafts.

Deltar med kortet i följande utmaning:

2 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Hej!
Har kikat runt lite i din blogg, vad mycket fint du gör! Många härliga kort att titta på i milda fina färger. Ser att du gillar blommor, samma här =)På detta kortet har du satt blommorna så fint tycker jag!
Kram Iffa

Dena sa...

Such a pretty Vintage looking piece! Gorgeous flowers!
Thanks for joining in the WOC Challenge this time around!
Hugs, Dena