söndag 9 september 2012

Pysslar som aldrig förr.........



Bloggen blir verkligen lidande just nu. Pysslar för fullt på kvällar, helger och nätter. Försöker göra så mycket som möjligt innan marknaden. Även om jag kanske inte säljer mycket vill jag visa upp så mycket som möjligt, ett brett utbud med andra ord.
 
Idag har jag suttit och gjort massor med små tags eller paketetiketter. Roliga att göra och en liten del  av allt spillpapper går åt.
 
 
Visar upp ett kort som jag också gjort idag. Tror att jag blev nöjd med det på grund av de milda färgerna.
 
 
 
Denna gången får ni se insidan också, den är enkel med mycket skrivyta.
 
 
Papper från Maja Design. Stämpel från Vilda Stamps. Blommor från Wild Orchid Crafts. Swirl-die från Magnolia. Halvpärlor gjorda med Paper Pen.
 
 
Deltar med kortet i följande utmaningar:
 

6 kommentarer:

Anna-Lotta sa...

åh vilket underbart kort :)Hoppas det går bra på marknaden !! Kram Ann-Lotta

Gitte sa...

Et rigtig smukt kort.

Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

Katarina sa...

Vilket underbart fint kort. Jag gillar det jättemycket. Kram Katarina

Anne Bente sa...

åhhhhh hvor er den smuk♥

10000 tak for at du delteger på Card and scraps udfordring.
knuss♥

Malin ~ Lillpiga sa...

Fantastiskt vackert kort! Stort tack för att du är med och tävlar hos oss på WOC. :)

Kram Malin

Filharmonica sa...

Nydelig kort, lekkert pyntet :-) Takk for at du deltar i Scrapperikets utfordring, og lykke til! DT Heidi