måndag 24 mars 2014

Kort i vårfärger...

Borde verkligen gå och lägga mig men tänkte göra ett litet inlägg med ett vårinspirerat kort först.

Hittade en rolig skiss hos Papirdesign som jag använt mig av.

"Träbitarna" som sticker upp i överkant är utklippta ur ett papper från Papirdesign.


Ängeln är en ny favorit som jag köpt på Facebook.



Papper från Papirdesign. Fjärilar från Pion Design. Blommor från bla Magnolia, Strömstad scrapbooking och Live & Love crafts. Halvpärlor från Reprint. Kakservetter köpta på Pysselskafferiet.


Deltar med kortet i följande utmaning:



Tack för att ni tittar in här i bloggen trots få inlägg, ni är värdefulla för mig ♥

3 kommentarer:

Dorthe sa...

Igen et smukt kort!

Linn sa...

Guriland for et vakkert sart kort. Hjertesukk♥ Tusen takk for at du er med på utfordringen hos oss på Papirdesign♥

lillesmor sa...

Gosh for et lekkert kort!! Nydelig tolkning av skissen og flott bruk av drivvedarket.
Takk for at du ble med i utfordringen vår hos Papirdesign.